Remarketing 1. díl
Žijete s přesvědčením, že na pořádnou internetovou reklamní kampaň mají dostatečný marketingový rozpočet pouze velké firmy? A že jedině s velkým množstvím financí je možné skutečně oslovovat uživatele internetu a menší firmy s omezeným rozpočtem tedy mají logicky smůlu? Hloupost.
Malé firmy si remarketing nemohou dovolit - omyl!
Už dávno totiž neplatí, že si pořádnou reklamu malé firmy dovolit zkrátka nemůžou, opak je pravdou. Ano, samozřejmě, že třeba velké e-shopy mohou investovat do propagace nemalé částky. Ale i pro "ty ostatní", kteří o sobě chtějí dát vědět a přitom neutrácet miliony, už existuje jednoduché řešení - REMARKETING.
Co je to remarketing a k čemu je dobrý?
Že jste o něm ještě neslyšeli? Ve skutečnosti není remarketing jako takový úplnou novinkou, ale v současné době je o něm hodně slyšet. Remarketing je jeden z nástrojů Google, kdy pomocí PPC reklamy nabízíte své produkty lidem, kteří již někdy navštívili vaše webové stránky. Pro využívání remarketingu přitom nepotřebujete žádné velké složitosti, programy nebo povolení - stačí vám běžný účet Google Ads, vlastní webové stránky s přiměřenou návštěvností a nějaký ten kredit neboli rozpočet na reklamu.
Remarketing opakovaně připomíná navštívený produkt a přesvědčuje o koupi
Následně si na svůj web umístíte takzvanou remarketingovou značku, pomocí níž vám Google umožní vytvořit seznam uživatelů, kteří na váš web přišli. Poté je těmto uživatelům vaše firma, značka nebo konkrétní produkt či slevová akce opakovaně připomínána. Vaše PPC reklama je totiž "pronásleduje" napříč sítí Ads doslova na každém kroku všude tam, kde se na webu ocitnou.
Obrovská výhoda: Do remarketingu můžete investovat i malé částky
Neexistuje žádná minimální částka, žádný rozpočet, který musíte za remarketing utratit, takže tohoto "pronásledování" zákazníků napříč internetem může využít i kterákoli malá firma. Relativně jednoduše tak můžete vytvořit efektivní internetovou kampaň. A co k tomu stačí? Správně, remarketing!
Pro více informací o remarketingu volejte, nebo pište:
Ing. Iva Jaroměřská tel: 725 862 418 |