Princip internetového marketingu
|
Internetovým marketingem mohu zvýšit průchodnost webu. To znamená, že více uživatelů skončí na mých stránkách. Toho mohu dosáhnout např. PPC reklamami, bannerovými kampaněmi, Facebook reklamami.
Zvýšený počet uživatelů internetu se po skončení kampaně vrací většinou na původní hodnotu. Nejedná se o trvalé navýšení návštěvnosti. |
Kombinací vlasního webu a další prezentace dojde k jejich vzájemné podpoře a navíc k trvalému zvýšení návštěvnosti součtem obou návštěvností.
Při výpadku, nebo rekonstrukci se návštěvníci přirozeně přesunou na druhou prezentaci. |
Jedná se o optimální kombinaci relevantního obsahu a budování zpětných prolinků. |
- Kontakty
- O Evropské databance
- Volné pracovní pozice
- Produkty a služby
- Reference
- Jak na internetový marketing
-
Princip internetového marketingu
- PPC a remarketing
- Reklama na internetu
-
Vyhledávač Google
- Jak se vyvarovat dopadu Google Penguin 2.0
- Google Penguin: Co o něm víme?
- Čím vším můžeme ovlivnit vyhledávač Google? 4. díl: Multimediální vychytávky, responsivní design a jiné
- Čím vším můžeme ovlivnit vyhledávač Google? 3. díl: Obsah aneb práce šikovného redaktora
- Čím vším můžeme ovlivnit vyhledávač Google? 2. díl: URL adresa, mapa webu a další IT kratochvíle pro vašeho programátora
- Čím vším můžeme ovlivnit vyhledávač Google? 1. díl: Dobrá doména jako základ
- Výroba webů
- Nalezitelnost na internetu
- Obchodní podmínky
- GDPR
- Politika k souborům cookies
- Česká poradna