Princip internetového marketingu

 
Existence webové prezentace začne přivádět uživatele internetu. Jejich množství je závislé na kvalitě webu a hledanosti a množství klíčových slov v obsahu webu. 

 

 

Internetovým marketingem mohu zvýšit průchodnost webu. To znamená, že více uživatelů skončí na mých stránkách. Toho mohu dosáhnout např. PPC reklamami, bannerovými kampaněmi, Facebook reklamami.

Zvýšený počet uživatelů internetu se po skončení kampaně vrací většinou na původní hodnotu. Nejedná se o trvalé navýšení návštěvnosti.

Kombinací vlasního webu a další prezentace dojde k jejich vzájemné podpoře a navíc k trvalému zvýšení návštěvnosti součtem obou návštěvností. 

Při výpadku, nebo rekonstrukci se návštěvníci přirozeně přesunou na druhou prezentaci.


Vhodným kombinováním více prezentací se docílí dlouhodobého zvětšení návštěvnosti ale i vzájemné podpory formou zpětných prolinků.  

Jedná se o optimální kombinaci relevantního obsahu a budování zpětných prolinků.

 

čeština cz slovenčina sk English en Deutsch de polski pl španělština es italština it ukrajinština ua