Nejlépe zacílená bannerová reklama v historii? Branding v katalogu Evropské databanky

brandingBannerová reklama je nedílnou součástí webového světa a často jí klienti využívají v kombinaci s textovými reklamními formáty, jako jsou například také PR články. Naprosto klíčové je u bannerové reklamy však její zacílení. To je možné několika způsoby, z nichž jeden z hlediska možné konverze i přes svou nenápadnost naprosto převyšuje ty ostatní.

Unikátní způsob cílení: oslovte přesně toho, kdo hledá vaše služby

Prvním způsobem zacílení je využití přímo samostatných tematických portálů, které jsou svým obsahem zaměřeny na konkrétní cílovou skupinu, například ženy. U některých portálů, které ale nejsou zcela samostatné a jsou součástí většího, například zpravodajského portálu, je třeba mít na paměti, že jejich vysoká návštěvnost bývá často podpořena zčásti návštěvami uživatelů z naprosto odlišné cílové skupiny, než je ta naše. 

Neplaťte za uživatele, kteří nepatří do vaší cílové skupiny. Existují lepší způsoby zacílení!

Toto se často stává zejména u zpravodajských portálů a vyhledávačů. Na jejich části zaměřené například na ženy díky promování na jiných částech portálu chodí také muži (Seznam, iDnes, Novinky.cz a podobně). Pokud tedy cílíme na ženy, návštěvy na ženském portálu mohou být z části například také muži, které v rubrice Auto-moto zaujal promovaný perex ženského článku. A takovéto návštěvníky už pravděpodobně příliš nezaujme náš banner propagující kosmetiku pro ženy, kterou vyrábíme. Zde je pak na místě otázka, proč platit za uživatele, kteří do naší cílové skupiny nepatří, když existují lepší způsoby zacílení.

Reklama v katalogu firem – jednoduchá, levná a účinná

Položme si raději otázku, kdo jsou vlastně návštěvníci třeba takového nenápadného katalogu firem. Ano, jsou to lidé, kteří něco hledají. Řeší nějaký konkrétní problém či potřebu, a proto hledají konkrétní služby či výrobky. Nejen, že je hledají, ale logicky jsou také připraveni si je koupit.

A protože Evropská databanka již přes dvacet let buduje své „rodinné stříbro“ v podobě katalogu s více než 320 tisíci firmami, může nyní svým klientům nabídnout něco, co konkurence nenabízí – oslovení lidí, kteří potřebují a hledají jejich služby.

Jaké jsou možnosti cílení v našem katalogu?

Vybrat místo pro vaši reklamu si můžete podle kategorií katalogu, regionu, velikosti firmy nebo dalších parametrů, a to libovolný počet stránek přesně podle vašich požadavků – klidně již od jediného kusu. Cena za reklamu se pak odvíjí od celkového počtu zobrazení vybraných stránek.

brandingCo je to banner Branding

V katalogu firem Evropské databanky lze s takto chytrým zacílením inzerovat prostřednictvím několika reklamních formátů, z nichž má každý trošku jiné parametry. Jedním z nich je masivní reklamní banner Branding. Jedná se o zcela nepřehlédnutelný reklamní formát zaujímající v rámci stránky velkou plochu okolo celého jejího obsahu včetně nejvíce viditelné horní části stránky a odkazující přímo na web klienta nebo na jinou libovolnou stránku. Díky svému charakteru, který ještě podpoří kreativní zpracování zkušeným grafikem, banner Branding nekompromisně oslovuje každého návštěvníka stránky.

Branding EDB: masivní reklamní nástroj s unikátním zacílením

Pokud si k tomu představíme, že k takto masivnímu reklamnímu formátu, jako je banner Branding, získáváme možnost umístění přesně na těch stránkách katalogu firem, které si vybereme a na které chodí naši potenciální zákazníci, a to za velmi příjemnou cenu, je zřejmé, že máme k dispozici naprosto unikátní reklamní nástroj pro propagaci produktů a služeb přesně tam, kde je po nich poptávka.

Pro více informací o možnostech pro váš banner Branding s jedinečným cílením v katalogu firem Evropské databanky nebo o kterýchkoli jiných reklamních formátech neváhejte kontaktovat naše odborníky, kteří vám ochotně poradí s individuálním řešením přímo pro vás.

Kontaktujte našeho specialistu

Ing. Aleš Šturza

tel: 548 131 914

ales.sturza@edb.cz

Google+



čeština cz slovenčina sk English en Deutsch de polski pl španělština es italština it