Proč si pořídit PPC reklamu?

mysJiž jsme si ukázali, co je to PPC reklama. Ale jaké jsou její skutečné výhody? A proč má smysl do tohoto druhu reklamy investovat? V následujícím článku se dozvíte, proč je PPC reklama mezi inzerenty tak oblíbená.

PPC reklama je přesně cílená

Vaše PPC reklama se zobrazuje uživatelům, pro které je relevantní. Tedy těm, kteří váš produkt buď přímo hledají, nebo u kterých je vysoká pravděpodobnost, že by je váš produkt mohl zajímat. Jedná se o takové uživatele, kteří buď do vyhledávače zadali odpovídající dotaz, nebo si čtou například stránku s recenzí produktu v obsahové síti. Jedná se tedy o lidi, kteří určitým způsobem pojmenovali svou poptávku a ukázali, že mají teoreticky zájem o váš produkt.

PPC reklama je finančně výhodná

U PPC reklamy totiž platíte pouze za reálné kliknutí na reklamu uživatelem, kterého vaše nabídka zaujala.

PPC reklama je efektivní

Proč? Protože PPC reklama oslovuje jen ty uživatele, u kterých je možné předpokládat, že je vaše nabídka zajímá.

PPC reklama má skvělý poměr cena/výkon

Díky své schopnosti přivést specifické zákazníky na váš web je PPC reklama jedním z nejmocnějších marketingových nástrojů, který umí velmi rychle a efektivně zvýšit váš obrat a zisk. Protože platíte jenom za ty, které vaše reklama zaujala, má PPC reklama skvělý poměr cena/výkon.

PPC reklama je flexibilní

PPC reklama umožňuje velmi rychle v případě potřeby změnit znění inzerátu, včetně samotného produktu, který si přejete propagovat. Díky tomu se PPC reklama hojně používá i při propagaci produktů a služeb, které se v čase mění. Pozastavení, změna a opětovné spuštění reklamy v aktualizované formě je kdykoli možné.

Široký záběr PPC reklamy

PPC reklamu je možné mířit na značně velký počet klíčových slov. Zahrnout mezi ně tak můžete například i klíčová slova související s vaší konkurencí nebo překlepy.

Snadná měřitelnost PPC reklamy

PPC reklama nabízí možnost naprosto přesného a snadného měření. Proto je ještě před spuštěním PPC reklamy možné stanovit si cíle, kterých chcete dosáhnout. Díky snadné kvantifikaci PPC reklamy lze poté snadno určit její úspěšnost a míru dosažení vašich cílů.

PPC reklama přesvědčí

PPC reklama umí dokončit přesvědčovací proces, který započala jiná forma reklamy. Využívá toho, že si potenciální zákazníci sami produkt hledají a přesvědčí je o tom, že si mají vybrat právě ten váš.

PPC reklama je nenásilná

PPC reklama zároveň přesvědčuje nenásilnou formou – je adresná a neobtěžuje. Lidem nevadí, když jim někdo nabízí přesně to, co právě hledají. Naopak.

PPC reklama je jistota úspěchu

Při profesionálním provedení představuje PPC reklama pouze minimální rizika případné neúspěšnosti. Můžete si pečlivě dávkovat své investice do ní, okamžitě se přesvědčit, jak se vracejí a podle toho investice do PPC reklamy upravovat.

 

Pokud vás tyto důvody zaujaly a chtěli byste PPC reklamu vyzkoušet i pro svou firmu, jsme tady pro vás

Kontaktujte našeho specialistu

Aleš Šturza

Ing. Aleš Šturza

tel: 606 754 156

ales.sturza@edb.cz

 

 

čeština cz slovenčina sk English en Deutsch de polski pl španělština es italština it ukrajinština ua