IPK od Evropské databanky: Firemní zápis NENÍ mrtev!

IPKMožná se to v dnešní době mnohým zdá už pasé, ale zdání klame. Kvalitní firemní katalog s firemními zápisy má v oblasti světa internetu, reklamy a prezentace firem stále nenahraditelné místo. Evropská databanka proto využila svých mnohaletých zkušeností nejen s provozem infolinky 14000 a vlastního informačního portálu a podařilo se jí vybudovat vysoce kvalitní moderní katalog firem s jednoduchým a intuitivním ovládáním.

Firemní katalog EDB navštíví přes milion unikátních návštěvníků měsíčně

Namítne – li někdo, že v dnešní době je už zápis ve firemním katalogu jako takový mrtev, postrádá smysl a byl nahrazen lepšími způsoby získávání informací o firmách, musíme nesouhlasit. Vždyť jen katalog firem Evropské databanky navštívilo jen za červenec 2013 podle statistiky Toplist přes milion unikátních návštěvníků. A to není málo.

Firemní katalogy mají stále co říci

tabPříliš tak nezaostává za katalogem Firmy.cz, který ve stejném období navštívilo okolo 1,9 milionu reálných uživatelů a v jistém smyslu válcuje katalog Najisto.cz, který se v červenci dle dat z Netmonitoru nedostal nad milion reálných uživatelů.

Uvedená čísla jasně napovídají, že firemní katalogy, včetně firemního katalogu Evropské databanky obsahujícími placené IPK i neplacené zápisy, mají stále co říci a jejich návštěvnost je pořád vysoká.

Co je to IPK? Internetová prezentace klienta

Již jsme zmínili, že v katalogu firem na www.edb.cz jsou jak běžné zápisy, tak jejich placené (avšak ne drahé) formy, takzvané IPK neboli internetové prezentace klienta. Internetová prezentace klienta Evropské databanky je přehledná moderní prezentace firmy, která však není jen tak nějakým obyčejným firemním zápisem v katalogu, ale jeho značně vylepšenou formou, která je pro klienta mnohem výhodnější.

IPK Evropské databanky se vyznačuje skvělou dohledatelností, efektivní podporou SEO, propojením na sociální sítě, v neposlední řadě snadnou a intuitivní navigací a nepřebernými možnostmi rozšiřování vlastního obsahu.

Výhody firemních zápisů IPK Evropské databanky

Rychlost

Firemní zápisy nabízí pro mnohé možná nečekanou možnost skutečně rychlého hledání. Stačí si uvědomit, jak dlouho trvá běžnému uživateli, který hledá konkrétní službu, sehnat kontakt na jejího zprostředkovatele na webu a jak dlouho v katalogu firem s firemními zápisy. V tomto firemní zápisy jednoznačně v rychlosti vedou.

Jasná cílová skupina

Firemní katalogy také nabízejí naprosto jasnou cílovou skupinu. Klientovi se tak jeho zápisem v našem katalogu podaří oslovit přesně ten typ zákazníků, kteří jeho služby nebo výrobky vyhledávají.

Skvělé výsledky ve vyhledání a podpora zpětných odkazů

Podoba katalogu Evropské databanky a jeho služby se již dávno posunuly od obyčejného rozcestníku k významnému poskytovateli dat, která jsou velmi snadno nalezitelná těmi nejpoužívanějšími vyhledávači, jako je třeba Google nebo Seznam.

Podpora zpětných odkazů

Nalezitelnost informací o klientovi těmito vyhledávači navíc firemní katalog Eropské databanky stále podporuje generováním a umisťováním zpětných odkazů a péčí o SEO.

IPK může nahradit firemní web

Díky možnostem rozšiřování vlastního prostředí klienta v rámci internetové prezentace klienta Evropské databanky jsme dosáhli stavu, kdy se takováto zdánlivě obyčejná prezentace v katalogu firem zcela vyrovnávají webové prezentaci. Internetová prezentace klienta má totiž vlastní stránky, podstránky, klient si informace může sám dle libosti aktualizovat, přidávat texty, videa, obrázky nebo třeba měnit pozadí prezentace.

Někdo by mohl namítnout, že pořídit si vlastní web je přece mnohem výhodnější, protože za něj zaplatíme pouze jednou a za zápis v katalogu Evropské databanky pravidelně každý rok. Zde opět musíme odpovědět, že zdání klame. Také běžně pořízené webové stránky je třeba pravidelně upgradovat, udržovat, navíc představují platby za SEO navíc, případné platby za PPC reklamu a podobně, zkrátka spoustu času a celou řadu odborníků k tomu.

Nejde jen o firemní zápis, ale celý komplex služeb

U Evropské databanky firemním zápisem v katalogu ve formě internetové prezentace klienta za roční poplatek získáte nejen třeba péči o SEO, dobrou nalezitelnost vaší prezentace a s internetovou reklamou vám také pomůžeme, navíc ale získáte data o firmách, můžete plně využívat služeb Call centra a mnoho dalšího.

Evropská databanka zkrátka umí dosáhnout synergie ve fungování jednotlivých kanálů pro vaši úspěšnou reklamu. Využijte našich dlouholetých zkušeností i vy, nechte si poradit od našich odborníků na reklamu a zřiďte si zápis ve firemním katalogu ve formě internetové prezentace klienta. Vyplatí se vám.

Chcete-li se dozvědět ještě více, kontaktujte našeho specialistu

Ing. Aleš Šturza

tel: 548 131 914

ales.sturza@edb.cz

Google+



čeština cz slovenčina sk English en Deutsch de polski pl španělština es italština it