Jaké existují druhy webů pro firmy
Proč je dobré mít při podnikání vlastní web, jsme si již vysvětlili. Mezi jednotlivými typy a provedeními firemních webů však existují určité rozdíly. Vyplývají z toho, co od vlastního webu jeho majitel očekává, jaký typ podnikání nebo činnosti provozuje a čeho by rád dosáhl.
Jednoduchá prezentace firmy
Prezentace firmy ve formě jednoduchého webu jsou obvykle vhodné pro takové společnosti, které poskytují služby pro omezenější spektrum zákazníků. Cílem takovéhoto firemního webu firmy je poskytnout základní informace o firmě a podpoření navázání následné přímé komunikace zákazníka s firmou. Zkuste web Start, jednoduchý a přehledný, za málo peněz.
Prezentace firmy včetně výrobků či služeb
Pokud firma nabízí výrobky či služby, které jsou určené pro široké spektrum zákazníků, obvykle je vhodné využít jiného typu webu. Takovýto web totiž poskytne nejen základní kontaktní informace o firmě, ale především pak informace o výrobcích a službách, které poskytuje. Cílem tohoto typu firemního webu je vyvolat v zákaznících potřebu nákupu, a to právě těchto výrobků či služeb.
Microsite
Dalším prostředkem marketingu může být speciální malý web zvaný microsite, která obvykle slouží jako doplněk hlavní webové prezentace. Microsite se používá k prezentaci specifického okruhu informací. Od hlavní webové prezentace firmy se microsite liší například grafickým provedením, ovládáním, cílovou skupinou, celkovým záměrem a podobně.
E-shop neboli prodejní web
E-shop je web, který již podle svého názvu slouží k prodeji výrobků nebo služeb přes internet. Prostřednictvím e-shopu může zákazník pohodlně zboží či služby vybírat, objednávat i platit. Některé e-shopy umožňují u vybraných produktů také dodávku zboží.
Evropská databanka: Tvorba webu přesně podle vašich představ
Ať už se pohybujete v jakékoli oblasti podnikání, Evropská databanka navrhne ideální řešení vašeho webu přesně podle vašich individuálních potřeb a požadavků. Získáte tak výborný a cenově dostupný marketingový nástroj, který vám bude sloužit k efektivní komunikaci s klienty a podpoře prodeje.
Ovládání vašeho nového webu přitom bude díky vlastnímu redakčnímu systému velmi snadné a intuitivní a vy budete moci kdykoli vaše webové stránky sami editovat či plnit obsahem.
Web, který poroste s vaší firmou
Budete-li si přát kdykoli v budoucnu rozšíření či například napojení na e-shop, žádný problém. Váš web poroste s vaší firmou. Díky propracovanému designu vašeho webu, který bude vytvořen podle posledních trendů, navíc můžete vhodně podpořit také image vaší firmy. I přes vysokou kvalitu webů Evropské databanky se však jedná o velmi levné řešení.
Weby od Evropské databanky:
- provedení na míru
- propracovaný design
- IT podpora
- vlastní redakční systém – velmi snadná a intuitivní editace stránek z vaší strany
- možnost napojení na vlastní e-shop
- pružnost - kdykoli možno upravovat, vylepšovat a rozšiřovat
- i přes příjemnou cenu neztrácí na kvalitě
Stále ještě nemáte vlastní web nebo s ním nejste spokojeni? Kontaktujte Evropskou databanku, jsme tady pro vás. Evropská databanka web pro vaši společnost navrhne a vyrobí přímo podle vašich požadavků a potřeb.
Kontaktujte našeho specialistu
Ing. Aleš Šturza tel: 606 754 156 |